Cum cumpar

 

Am incercat ca site-ul nostru sa fie usor de parcurs, iar procesul de cumparare al produselor sa fie intuitiv.

Produsele sunt impartite pe categorii, pentru a gasi mai usor pe cele de care ai nevoie. Dupa ce ai gasit ceea ce cauti, apasa butonul Adauga in cos, pentru a selecta acel produs spre cumparare. Daca produsul este disponibil in mai multe culori, selecteaza mai intai culoarea dorita, eventual marimea daca este optiune la acel produs, cat si cantitatea. Mentionam ca pentru o cantitate mai mare din acelasi produs pe aceeasi culoare, sau diferite beneficiezi de discount!

In orice moment, in partea dreapta sus a magazinului, in zona dedicata cosului de cumparaturi, poti vedea cate produse ai in cos si cat costa acestea, iar accesand butonul Vezi cos poti sa schimbi continutul cosului de cumparaturi, modificand cantitatea produselor din cos sau eliminand o parte dintre ele. Nu uita, odata ce ai modificat cantitatea produselor din cos, apasa butonul Actualizeaza pentru a se recalcula continutul cosului.

Pentru a te intoarce in magazin, apasa butonul Continua cumparaturile. Astfel vei fi condus inapoi in site, la produsele pe care le vizitai.

Daca te-ai hotarat sa plasezi comanda, tot ce trebuie sa faci este ca din cosul de cumparaturi sa completezi formularul cu datele de facturare (daca ai cont te poti loga direct, daca nu ai cont, iti poti crea furnizand un minimum de informatii sau loga prin Facebook).

In cazul in care esti foarte grabit opteaza pentru Comanda rapida si te putem ajuta fara sa iti creezi cont pentru moment.

Creearea unui cont are avantajul accesului prioritar la promotii si oferte de sezon, lichidari de stoc, acumulare de puncte de fidelitate si obtinerea de vouchere ce le poti folosi la comenzile urmatoare.

Dupa acest pas, vei putea opta pentru modalitatea de plata dorita (plata ramburs, prin virament bancar sau cu card), pentru metoda de livrare dorita (momentan livram toate produsele comandata numai prin Fan Curier) si vei putea specifica un orar de livrare.

De asemenea, in cazul in care doresti sa faci produsul cadou unei persoane dragi, vei putea completa o alta adresa de livrare decat cea folosita in momentul crearii contului de utilizator pe site.

Inainte de finalizarea comenzii, iti vom prezenta factura proforma, factura ce va contine produsele comandate, preturile lor, precum si costurile de livrare. In urma apasarii butonului Comanda, vom primi efectiv comanda!

In curand te vom contacta pentru confirmarea comenzii si pentru stabilirea eventualelor detalii de livrare! Acum poti astepta linistit comanda!

Cost Livare

In tara, transportul este gratuit pentru comenzi cu valoare mai mare de 400 RON a caror adresa de livrare se afla in aria de acoperire Prioripost. 

Pentru comenzi cu valoare mai mica de 400 RON, transportul se plateste:20 lei.

Recomandarea noastra ferma este ca in momentul receptiei coletului sa verificati integritatea  ambalajului si a continutului.

Retur produse

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. 

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/ cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură, sau daca produsul a fost spalat si reambalat. 

In maxim 10 de zile de la data returnării, vă vom înapoia contravaloarea comenzii în contul dumneavoastră. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. 

Pentru trimiterea coletului exista 3 variante:

1.Trimiteti coletul la aceeasi adresa de unde a fost livrat prin curier rapid, ales de dumneavoastra. In aceasta situatie o sa achitati dumneavoastra curierul la trimiterea coletului.

2. Ne solicitati noua sa facem cerere in numele dumneavoastra, pentru ridicarea coletului, situatie in care o sa beneficiate de costul de transport conform contractului pe care noi il avem incheiat cu societatile de curierat. In aceasta situatie costul de retur este 16 lei.

Exista de asemenea posibilitatea de a efectua un schimb de colete, in situatia in care se doreste un produs de o alta dimensiune, decat cel comandat, sau schimb cu un alt produs disponibil in stoc. In aceasta situatie costul schimbului de colete costa 20 lei.

Nu expediați coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fără nici un fel de notificare ulterioară. Orice retur care nu respectă condițiile de mai sus va fi refuzat.

 

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

• – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului

Livrare gresita

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Costurile de retur și de transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate, în acest caz, de www.donatellaonline.ro
www.donatellaonline.ro nu va prelua produse returnate în următoarele condiții:
1.        coletul sau conținutul acestuia prezintă leziuni datorate transportului la returnare;
2.        coletul a fost expediat cu plata la destinatar; (fara a exista un acord in prealabil).
3.        coletul a fost expediat cu specificare de ramburs.

Coletul este proprietatea celui care expediază până la momentul preluării de către destinatar.

În situația în care clientul a beneficiat de transport gratuit la livrare și ulterior returnează partial comanda, acesta va suporta costul de transport conform tarifului de transport prezent pe site.

Produse de tip comandă specială: personalizate sau efectuate dupa masuratorile clientului NU pot fi returnate.